loading...
اندروید موبایل-دانلود بازی و نرم افزار آندروید
قرعه کشی شارژ ایرانسل
محمد بازدید : 472 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (6)

We-chat

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک حتما تا به حال نام WeChat  به گوشتان خورده است . این برنامه یکی از بهترین و محبوب ترین مسنجرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده و به شما این امکان را می دهد تا با دوستان خود چت کنید . بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از این برنامه استفاده می کنند . برای پیدا کردن دوست تنها کافی است گوشی خود را تکان دهید . دقت داشته باشید که یک گزینه اختصاصی بر روی این مسنجر وجود دارد که آن را رقبای خود مجزا می کند و آن قابلیت این است که با انتخاب آن گزینه می توانید  افرادی که در شعاع ۵ کیلومتری عضو این مسنجر هستند را پیدا کرده و به آن ها درخواست دوستی بفرستید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان ارسال پیام های متنی ، ارسال شکلک ، به اشتراک گذاری تصاویر ، فیلم و اضافه کردن مخاطبین به عنوان کاربر we chat اضافه داشت .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم با دوستان

پیدا کردن دوست با تکان دادن گوشی

ارسال پیام خصوصی به مخاطبین

قرار دادن عکس های متعدد

ارسال پیام  متنی به دوستان

پشتیبانی از ۱۸ زبان

 

تغییرات نسخه اخیر:

برقراری تماس صوتی با دوستان

ثبت نام از طریق ایمیل

امکان ویرایش پیام ها

محمد بازدید : 550 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

FIFA-14

نسخه Free Shopping اضافه شد

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر از علاقه مندان به سری بازی های فوتبالی اندروید هستید به هیچ وجه FIFA 14 را که یکی از برترین بازی های فوتبال دنیای اسمارت فون هاست از دست ندهید !

تجربه ای هیجان انگیز از هر پاس ، شوت و تکل را با تاچ کنترل جدید این بازی تجربه کنید ؛ افزون بر این هر لحظه ای انجام این بازی را به لطف طراحی اعجاب انگیز کمپانی EA حس بازی کردن در دنیای واقعی را برایتان به ارمغان خواهد آورد . فیفا ۱۴ شامل اکثر تیم ها ، لیگ ها و بازیکنان دنیای واقعی است هم اکنون انتظار شما را می کشند . بی شک خریداری لایسنس ۳۳ لیگ شامل تیم ها و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن ، این بازی را با کامل ترین گیم فوتبالی اندروید تبدیل نموده است .

با کسب درآمد در بازی از طریق نقل و انتفال بازیکنان در تیم فانتزی تان می توانید بر افزاش باشگاه خود افزوده و اقدام به جذب بازیکنان قدرتمند تر نمایید . 

محمد بازدید : 569 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

Angry Birds Star Wars II

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بدون شک تمامی شما با نام Angry Birds آشنا هستید . در این پست قصد داریم تا نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars II را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی کنترل خوک ها را بر عهده گرفته و با آن ها مراحل را پشت سر بگذارید . بیش از ۳۰ شخصیت منحصر به فرد نیز در این بازی وجود داشته که در طول مراحل آن ها را مشاهده خواهید کرد . دقت داشته باشید که در طول مراحل نقش خوک ها و پرندگان عصبانی را بر عهده خواهید داشت . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

وجود ۳۰ شخصیت منحصر به فرد

به عهده گرفتن نقش خوک ها

بسیار زیبا و هیجان انگیز

محمد بازدید : 589 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

Pool-Live-Tour

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر به بازی بیلیارد علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Pool Live Tour را از دست ندهید . این بازی تا به اکنون بیش از ۲٫۵ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و توپ را به داخل حفره ها بیاندازید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت چند نفره انجام داده و با دوستان خود رقابت کنید . همچنین لازم به ذکر است که در هر مرحله به شما امتیازات متعددی داده خواهد شد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با دوستان ، گیم پلی اعتیادآور و کنترل بسیار آسان توپ اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

کنترل بسیار آسان توپ

رقابت با سایر دوستان

گیم پلی اعتیاد آور

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

انجام بازی با بلوتوث

بهبود عملکرد بازی

محمد بازدید : 479 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (1)

ZPlayer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

پلیر ZPlayer این امکان را به شما می دهد تا به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن فایل های موسیقی و ویدیویی خود را پخش نمایید . همان طور که می دانید این پلیر به صورت پیشفرض بر روی گوشی های وینوز فون ۸ قرار داشته و اکنون شما می توانید تجربه کار کردن با پلیر ویندوز فون ۸ را با دستگاه اندرویدی خود داشته باشید . وجود باند های اکولایزر ، رادیو آنلاین ، در دسترس بودن کتابخانه موسیقی ، ویدجت اختصاصی و پخش فایل های تصویری از قابلیت اصلی این اپلیکیشن به شمار می روند . در حال حاضر این پلیر با سیستم عامل اندروید ۴ سازگاری دارد . همچنین لازم به ذکر است که این پلیر به صورت کامل از زبان های زبان انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از پخش فایل هی صوتی و تصویری

امکان ویرایش برچسب آهنگ ها

وجود باند های اکولایزر قدرتمند

در دسترس بودن کتابخانه آنلاین

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه اختصاصی برای جستجوی آهنگ

اضافه شدن پیش نمایش رسانه ای

اضافه شدن ترجمه لهستانی

بهبود عملکرد نرم افزار

محمد بازدید : 1387 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (2)

تجربه حضور در یک شبیه ساز واقعی فوتبال با Real Football 2013. این بازی محصول جدید شرکت بزرگ Gameloft می باشد که تا کنون بازی های زیادی با کیفیت HD ارائه کرده است. این بازی آخرین بازی ارائه شده و از بهترین بازی های این شرکت می باشد! شما در این بازی، می توانید با تقویت تیم خود از قبیل استخدام کردن بازیکن جدید، کارکنان جدید و جذب اسپانسر و… باشگاه خود را توسعه دهید و پر قدرت تر بازی کنید! شما از ابتدا این بازی می توانید تیم تازه کاری را انتخاب کنید و با پیش روی در بازی و بهبود توانایی های بازیکنان تیم، خود را برای رسیدن به لیگ ها و رقابت در برابر بهترین تیم جهان آماده کنید و با سلیقه خود قدم به قدم تیم خود را کنترل کنید. این بازی بیش از ۳۰۰۰ بازیکن مطرح جهان را با مجوز رسمی از فیفا در خود داراست. گرافیک فوق العاده این بازی بسیار روان و واقع گرایانه می باشد. همچنین این بازی بیش از ۷۰۰ انیمیشن اختصاصی ضبط شده در خود دارد. شما با دریافت این بازی، بهترین تجربه فوتبال با اندروید را حس می کنید!

محمد بازدید : 1094 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (1)

mx-player01

به جرات می توان گفت MX Player Pro بهترین برنامه پخش ویدئو و فیلم است. این نرم افزار تقریبا تمامی فرمت های رایج تصویری از قبیل MP4، Avi، WMV، MPEG و … را پخش می کند. البته عملکرد نرم افزار در گوشی هایی با پردازنده دو هسته ای نسبت به گوشی های تک هسته ای بهتر بوده و ویدئو و فیلم را روان تر پخش می کند. نرم افزار امکان اجرای فایل های زیرنویس را نیز دارد. در این نسخه لایسنس برنامه حذف خواهد شد و به راحتی می توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید. همچنین دارای تمامی کدک های مورد نیاز نیز می باشد.

برخی از ویژگی ها:
- پشتیبانی از زیرنویس های DVD,DVB,SSA/ASS
-پشتیبانی از زیرنویس های MicroDVD) .sub/.txt)
- پشتیبانی از TMplayer
- پشتیبانی از PowerDivX
- قابلیت باز کردن چندین فایل به صورت همزمان
- قابلیت نمایش موقعیت متن ها و زیرنویس ها
- قابلیت تنظیم سرعت زیرنویس ها

محمد بازدید : 882 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

Magic-Fluids-v1.0-5

همراه با لایو والپیپر Magic Fluids شاهد جادوی رنگ ها، ادغام آنها در یکدیگر و بوجود آمدن رنگ های جدید باشید. نوع ترکیب رنگ های لایو والپیپر را به انتخاب خود (هر آنچه که باشد) برگزینید تا شاهد ادغام رنگ های انتخابی خود در هم و زیبایی شگرف حاصل از آن باشید. از افکت های آب، دود و سیالات روان نمایشی نهایت لذت را ببرید و زیبایی واقعی هوم اسکرین اندرویدی خود را به چشم ببینید. طرح های زیادی برای تنظیم در لایو والپیپر موجود می باشد که به شما اجازه می دهد هر کدام را با توجه به سلیقه خاص خود برگزینید.

محمد بازدید : 497 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

GOBackupPro01

با برنامه GO Backup Pro از شماره ها، پیامک ها، تنظیمات go launcher، تنظیمات سیستم و برنامه ها بطور سریع، امن و آسان فایل ها و نسخه های پشتیبان تهیه کنید. در صورتی که دستگاه شما روت شده باشد توانا بر بک آپ گیری از داده ها و دیتا های برنامه ها نیز خواهید بود. اگر برخی برنامه های آزار دهنده را موقع بازیابی دیدید می توانید آنها را پنهان کنید. توجه کنید که این حالت هم مشابه حالت قبل نیازمند به روت بودن گوشی است. پشتیباتی از بکاپ های Cloud نیز از دیگر خدمات برنامه است. غییراتی که در نسخه جدید اعمال شده است عبارت است از رفع کامل خطاهای نسخه قبل، تنظیم برخی از مشکلات برای Nexus 4،Nexus7 و Galaxy s، بهبود بارگذاری و افزایش سرعت و پشتیبانی زبان های مختلف دنیا.

محمد بازدید : 461 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

Smart-Tools09

نرم افزار Smart Tools گوشی اندروید شما را به شکل باور نکردنی به انواع ابزار های اندازگیری پیشرفته تبدیل می کند. با این برنامه شما قادر به اندازگیری طول، شیب، زاویه، فاصله، ارتفاع، عرض، مساحت، قطب نما، فلزیاب، صدا و لرزه نگار می باشید. در این ورژن ابزار ها بروز رسانی شده اند و قبله نما نیز افزوده گردیده است. این برنامه شامل پکیجی از ۵ نرم افزار مختلف می باشد. در حقیقت با نصب این برنامه، ۵ برنامه با ۱۵ ابزار مختلف را می توانید روی گوشی خود داشته باشید ( All-in-One ). مجموعه شماره یک شامل: طول، زاویه، شیب، سطح، موضوع ها و خط کش های حرفه ای می باشد. مجموعه شماره دو شامل: ارتفاع، عرض، مساحت و نرم افزار اندازه گیری هوشمند می باشد. مجموعه سوم شامل: قطب نما، فلزیاب، GPS و قطب نمای هوشمند می باشد. مجموعه چهارم شامل: نوسان سنج، صوت سنج حرفه ای و متر حرفه ای می باشد. مجموعه پنجم شامل: چراغ قوه، ذوره بین و نور حرفه ای می باشد.

محمد بازدید : 293 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

Eye In Sky Weather Pro

Eye In Sky Weather برای کسانی است که دوست دارند آیکون های آب و هوای زیبا و ساده ای را در گوشی داشته باشند. این برنامه شامل ۱۲ آیکون از بهترین آیکون های در دسترس برای نمایش تنوعات آب و هوایی است. همچنین قادر خواهید بود آیکون های خودتان را به مجموعه آیکون ها اضافه کنید. ۴ ویجت مختلف نیز در برنامه وجود دارد که می توانید آنها را تنظیم کنید. نسخه جدید برنامه برای تبلت مناسب است و قادر به پیش بینی ۴۸ ساعت بعد و ۱۵ روز آینده است. از ویژگی های نسخه جدید مجوعه آیکون های جدید (Symbolicons )، ویجت قفل صفحه نمایش، آیکون با وضوح کیفیت بالا، برطرف شدن باگ های نسخه قبل و تغییرات در قسمت Ul می باشد.

محمد بازدید : 376 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

AutoGuard-Blackbox01

با استفاده از برنامه جالب AutoGuard می توانید طول های مختلف، فاصله خودرو ها، شتاب، ارتقاع و سرعت را بدست آورید و حتی به وسیله دوربین آن ها را ضبط کنید. این برنامه همچنین به صورت خودکار فضای مموری شما را بهینه سازی می کند. بدین صورت که بعد از پر شدن مقدار مشخصی از مموری، فیلم های قدیمی برنامه پاک می شوند و فیلم جدید که در حال ضبط است جایگزین می شود. این برنامه در قالب یک دوربین مجهز به GPS و بسیاری از هشدار دهنده های صوتی و با نمایش فاصله طولی با خودرو های اطراف از تصادف شما با آنها جلوگیری نمایید. از ویژگی های این برنامه می توان به آپلود ویدئو ها در یوتیوب، گرفتن عکس در وضعیت مهم به صورت خودکار، پشتیبانی از بیت های بالا، ارسال اطلاعات ثبت شده از طریق پست الکترونیک، عکس فوری و پشیتبانی از فوکس خودکار، پشتیبانی از کیفیت ۱۰۸۰P، بدست آوردن نزدیک ترین آدرس، نمایش ویدئو ها و اطلاعات مربوط به نقشه و… نام برد.

محمد بازدید : 225 شنبه 10 فروردین 1392 نظرات (0)

Battery-Booster-Full01

Battery Booster از قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت باتری برای اندروید است. این نرم افزار بر اساس مشخصات سخت افزاری گوشی، اطلاعات و گزارشات دقیقی در مورد شارژ باتری را در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار با نمایش لحظه ای مصرف باتری، مقدار شارژ باقی مانده، دما و ولتاژ باتری به صورت نموداری و آماری، امکان مدیریت همه جانبه باتری گوشی را به شما می دهد. برای دسترسی سریع تر، نرم افزار دارای ویجت نیز می باشد. از ویژگی های این برنامه می توان به طراحی دقیق و تعاملی، صرفه جویی باتری در حالت خودکار، مانیتور جهت نمایش میزان مصرف باتری، کنترل سریع صفحه نمایش و شبکه و… اشاره نمود.

محمد بازدید : 640 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

Talking-Tom-Cat

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

دیگر چه کسی را می توان یافت که تام ،‌این گربه سخنگوی بامزه را نشناسد ؟
Talking Tom Cat پس از موفقیت غیر قابل وصفی که در نسخه شماره یک به خود دید ، اکنون با ارایه دومین ورژن آمده است تا بار دیگر شما را به خود سرگرم سازد .
تام ، گربه سخنگو می تواند هر آنچه شما به او می گویید را همانند یک طوطی تقلید کرده و با صدای خود به شما تحویل دهد . افزون بر این با انجام برخی شیرین کاری ها خواهد توانست بساط خنده تان را فراهم آورد . می توانید سیبیل های او را کشیده ، پایش را لگد کرده و یا ضربه ای به سرش بزنید تا ببینید چه واکنشی را از خود به نمایش می گذارد .
لازم به ذکر است این ویرایش بر خلاف نسخه های پیشین به دیتا نیاز نداشته و با نصب فایل APK می توانید از آن استفاده نمایید .

محمد بازدید : 354 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

 Viber---Free-Calls-&-Messages

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Viberیکی از برترین و محبوب ترین نرم افزار های برقرای تماس و ارسال پیامک به صورت رایگان در دنیای اندروید و موبایل می باشد که هم اکنون به بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر در سرتاسر جهان سرویس دهی می کند . این اپلیکیشن که هم اکنون بر روی سیستم عامل های مختلفی نظیر اندروید ، آی او اس ، بلک بری ، ویندوز فون و … قابلیت اتصال کاربران به یکدیگر را داراست می تواند برای شما امکاناتی را که در ادامه به آنها اشاره می کنیم فراهم آورد :

- برقراری تماس های صوتی با کیفیت HD
- امکان ارسال پیام متنی و عکس
- کاربری بسیار ساده
- کاملا رایگان ( تحت اینترنت )

محمد بازدید : 2141 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (2)

سرعت و هیجان را در دستان خود تجربه کنید. بازی Ducati Challenge یکی از بهترین بازی های موتور سواری اندروید می باشد که بیشتر موتورهای رسمی ساخته ی شرکت دوکاتی را در خود دارد. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک عالی و خیره کننده، صدا گذاری عالی که صدای تک تک موتور های این شرکت ضبط شده و در داخل بازی قرار داده شده است، وجود جاده های مهیج و متفاوت، وجود مسابقات قهرمانی و امکان باز کردن موتور های جدید، رابط کاربری آسان و  کنترل راحت بازی اشاره کرد.

محمد بازدید : 852 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (1)

runtastic Pedometer PRO v1.1

نرم افزار runtastic Pedometer PRO به شما کمک میکند تعداد گام هایی که در طول روز یا یک مسیر برمیدارید را محاسبه کنید. این برنامه زمانی که گوشی اندرویدتان داخل جیب شلوار، داخل کیف، در دست و یا هر کجای دیگر قرار دهید، علاوه بر تعداد قدم های شما، اطلاعاتی چون مقدار کالری، سرعت، مسافت و … در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر این ها شما امکان اشتراک گذاری فعالیت خود در شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و توییتر را دارید.

محمد بازدید : 704 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

آهنگ هایی هستند که ما از گوش دادن آن ها لذت می بریم اما نمی دانیم هنرمند و تهیه کننده آن کیست. با برنامه Shazam Encore می توانید آهنگ مورد علاقه ی خود را پیدا کنید، تهیه کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای تکنولوژی  تشخیص صوت است و می تواند با جستجو و کشف آهنگ از آرشیو بزرگ خود، نام و اثر هنرمند را به شما نشان دهد. ویژگی های این برنامه: ضبط آهنگ و پخش مجدد آن، کشف حساب‌ های تعریف‌ شده، کنترل لرزش گوشی، دسترسی کامل به اینترنت، ارسال اطلاعیه‌های ماندگار، مشاهدهٔ وضعیت شبکه، تغییر تنظیمات صدا، دریافت اطلاعات از اینترنت.

محمد بازدید : 1115 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (1)

ضبط مکالمات با NG Call Recorder v1.3 برای اندروید

NG Call Recorder یکی از بهترین نرم افزار های ضبط تماس ها و مدیریت آن ها است. در این برنامه امکان ضبط به صورت دستی یا خودکار با کیفیت بسیار بالا در انواع فرمت های صوتی وجود دارد. همچنین علاوه بر ذخیره کردن تماس های ورودی و خروجی به صورت طبقه بندی شده در یک پوشه خاص، این برنامه توانایی ارسال هر تماس به صورت اتوماتیک به ایمیل شما را نیز دارا می باشد.

محمد بازدید : 1959 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (1)

دانلود از یوتیوب با TubeMate YouTube Downloader v1.05.37

TubeMate YouTube Downloader نام برنامه ای است که با استفاده از آن میتوانید در بین ویدئو های سایت یوتیوب به جستجو بپردازید و با سرعت فوق العاده ویدئو های مورد علاقه خود را دانلود کنید یا از طریق گوگل، تویتر و ایمیل آن ها را به اشتراک بگذارید. امکان دانلود ویدئو ها با انواع کیفیت و به صورت هم زمان در این نرم افزار وجود دارد. همچنین قابلیت ادامه دانلود و تبدیل فرمت های تصویری به فایل های MP3 را نیز دارد و بهبود دکمه های بازگشت و رفع مشکل ارور ها از جمله تغییرات این ورژن می باشد.

محمد بازدید : 1755 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (2)

Sprinkle-v1.7.2-1

Sprinkle بازی فکری زیبایی است که وقتی مرحله ی اول آن را آغاز کنید، تا پایان تمامی مراحل از پا نخواهید نشست! شما باید در این بازی به هر قیمتی که شده آتش های هر مرحله را خاموش کنید. شلنگ آب پاشی آتش نشانی را که در اختیار دارید به سمت آتش نشانه رفته و آن را خاموش کنید. البته این کار فقط در مراحل اول آسان است و در اکثر مواقع کار بسیار سختی خواهد بود. گاهی اوقات مجبورید با فشار آب بلوک های یخی یا تخته سنگ ها را به گونه ای جابه جا کنید تا زمینه برای رسیدن جریان آب به آتش فراهم شده و به این ترتیب آتش را خاموش کنید. این ورژن از بازی برای بعضی از سیستم ها مانند Tegra 3 ، رفع اشکالاتی داشته است.

 

محمد بازدید : 643 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

Kaspersky Mobile Security v9.10.118

Kaspersky Mobile Security بهترین و قدرتمندترین آنتی ویروس حال حاضر برای پلتفرم ها و دستگاه های مختلف است. این نرم افزار امنیت گوشی اندرویدی شما را از هر لحاظ تأمین می کند و اجازه سوء استفاده توسط افراد سودجو را نمی دهد. این نرم افزار عوامل مخرب را به خوبی مهار می کند، از سرقت گوشی شما جلوگیری می کند، هویت شما را مخفی نگه می دارد و قابلیت مسدودسازی تماس ها و اس ام اس های ناخواسته و مزاحم را دارد. نرم افزار نیازی به وارد کردن لایسنس ندارد و تنها در اولین ورود از شما می خواهد رمز عبوری انتخابی برای ورود امن به فضای نرم افزار وارد کنید. این رمز عبور هر چیزی می تواند باشد.

محمد بازدید : 640 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

Skyrise-Runner-v1.2-1

Skyrise Runner بازی زیبایی در سبک دویدنی است که در آن شما در نقش یک انسان جنگلی باید با سرعت هر چه بیشتر از مسیرهای مختلف موجود در جنگل عبور کنید و به جمع آوری سکه ها و کریستال ها بپردازید. در صورتی که در حین طی مسیرتان توانستید یک پر از پرهای پرندگان را به دست آورید از این امکان برخوردار می شوید که به عقاب تبدیل شده و ادامه مسیر را با پرواز نمودن و سرعت بیشتری طی کنید. بازی دارای ۶۰ ماموریت متفاوت و جذاب است و با گیم پلی روان خود، اجازه ی ماجراجویی در جنگل های آمازون را به شما خواهد داد.

محمد بازدید : 408 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

Tersus adw go apex v1.1.8

Tersus adw go apex نام تمی با پس زمینه هایی ساده و آیکونهایی زیبا و رنگارنگ است. طراحی ساده و جذاب آیکونها از ویژگی های مثبت این تم است. دیگر ویژگی های این تم عبارتند از : دارا بودن بیش از ۴۰۰ آیکون متنوع و جذاب با قابلیت سفارشی سازی آنها، قابلیت جستجو و دریافت تم، تعدادی پس زمینه زیبا و رابط کاربری مناسب. این تم به وسیله لانچر Adw یا ورژن بالای لانچر Go Ex launcher قابل اجراست. چنانچه برای اجرای تم از لانچر Adw استفاده می کنید، به منظور جلوگیری از کندی سرعت گوشی خود، ابتدا آن را به حافظه تلفن منتقل کرده و سپس به اجرای تم بپردازید.

محمد بازدید : 697 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (1)

Basketball-All-Stars-v1.0-1

در بازی زیبای Basketball All-Stars لذت ورزش پرطرفدار بسکتبال را تجربه خواهید کرد. در این بازی شما توپ را از نقاط مختلف زمین باید به سمت سبد پرتاب کنید و برای گذراندن مراحل ناچارید که تعداد گل هایتان را به حد نصاب برسانید. هرچه توپ های بیشتری را به گل تبدیل نمایید امتیاز بیشتری دریافت خواهید نمود. بازی دارای گرافیک کارتونی جالبی است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم سازد. با استفاده از گزینه ی رنکینگ موجود در بازی می توانید قدرت و مهارتتان در ورزش بسکتبال را محک زده و با دیگران مقایسه نمایید.

محمد بازدید : 471 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (1)

Word Lens v1.2.2

Word Lens نرم افزاری فوق العاده برای ترجمه عبارات انگلیسی به زبان های دیگر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید کلمات و عبارات زبان انگلیسی را به زبان های اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی ترجمه کرده و زبان های دیگر خود را تقویت کنید. تنها کافی است نرم افزار را اجرا کرده و دوربین گوشی خود را روی یک عبارات انگلیسی ثابت نگه دارید تا ترجمه آن عبارت در همان مکان نمایش داده شود. نرم افزار امکان ترجمه عباراتی که با دست نوشته شده یا ناخواناست را ندارد.

محمد بازدید : 350 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

VidTrim Pro v2.0.12

VidTrim نرم افزاری برای ویرایش و برش ویدئوهای گوشی شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید قسمتی از ویدئوهای موجود در گوشی خود را انتخاب و برش زده و به صورت جداگانه با تعیین فرمت خروجی و کیفیت ذخیره کنید. نرم افزار دو دستگیره کمکی در اختیارتان قرار می دهد طوری که خیلی راحت می توانید قسمتی از ویدئوها را انتخاب کرده و به عنوان ویدئویی جدید ذخیره کنید. همچنین می توانید قاب ها و حاشیه های اضافی ویدئوها را نیز حذف کنید. امکان پخش، تغییر نام، حذف و اشتراک ویدئوها از جمله امکانات دیگر نرم افزار است.

محمد بازدید : 612 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

Solo v1.51

اگر به گیتار علاقه دارید یا گیتاریست هستید و نمی توانید در همه جا گیتار را با خود حمل کنید، مشکلی نیست؛ می توانید با گوشی خود گیتار بنوازید! Solo گیتاری مجازی در گوشی اندرویدی شماست و امکان نواختن موسیقی دلخواه شما را فراهم می کند. توسط این نرم افزار می توانید موسیقی های دلخواه خود را بنوازید یا اینکه خلاقیت به خرج داده و موسیقی جدید خلق کنید. نرم افزار دارای سه نوع گیتار کلاسیک، آکوستیک و الکترونیک است که با توجه به سبک کاری خود می توانید یکی را انتخاب کنید. همچنین نرم افزار دارای کتابخانه ای از کوردهاست طوری که می توانید گوش کنید و ببینید که هر کورد چطور نواخته می شود و سپس خودتان آن را امتحان کنید و بنوازید. در این نسخه سرعت عملکرد نرم افزار کمی بالا رفته و کیفیت صدای تولیدی بهتر شده است.

محمد بازدید : 447 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

Pyramid-Run-v1.0-1

در بازی زیبای Pyramid Run افسانه های قدیمی و رمزآلود مصر باستان در انتظار شما هستند. در این بازی زیبا که به تازگی برای سیستم های اندروید ارایه شده است هیجان زیادی نهفته است. در این بازی باید آنقدر آماده باشید که بتوانید از دست مومیایی های عصبانی تحت تعقیبتان فرار کنید؛ بازی دارای ۲ شخصیت اصلی است و دارای ۴ فصل است. همچنین گیم پلی ساده و روان بازی شما را مجاب خواهد کرد که ساعات زیادی را صرف انجام این بازی و فرار از دست مومیایی ها کنید!

محمد بازدید : 458 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

iDisplay v2.3.4

با استفاده از نرم افزار iDisplay می توانید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به مانیتور دومی برای کامپیوتر دسکتاپ ویندوز یا مک خود تبدیل کنید. ایده و هدف اصلی این نرم افزار برآورده کردن فضای دید وسیع تر برای کاربری است که از کامپیوتر دسکتاپ استفاده می کند. شما می توانید نرم افزارها و گجت های اضافی موجود در دسکتاپ کامپیوتر خود را به روی صفحه گوشی یا تبلت منتقل کنید تا فضای کاری بیشتری در مانیتور اصلی برای کار با نرم افزارهایی که به فضای بیشتری نیاز دارند داشته باشید.

 

محمد بازدید : 700 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

Deluxe Ultra Voice Changer v1.09

Deluxe Ultra Voice Changer نرم افزاری برای تغییر صدا و اعمال افکت های صوتی به صدای ضبط شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدای خود یا هر صدایی را ضبط کرده و سپس انواع افکت های صوتی را روی آن اعمال کنید. برای این کار کافی است دکمه قرمز رنگ نرم افزار را فشرده و برای مدتی شروع به ضبط صدا کنید؛ سپس دکمه توقف را فشار دهید و یکی از افکت ها را انتخاب کرده و صدای ضبط شده را پخش کنید. خواهید دید که صدای ضبط شده شما تغییر خواهد کرد. اگر بلندی صدای ضبط شده کافی نباشد، نرم افزار خود بر اساس افکت انتخاب شده بلندی صدا را تنظیم می کند. با انتخاب دکمه فلاپی هم می توانید افکت ها را به لیست افکت های مورد علاقه خود اضافه کنید.

محمد بازدید : 360 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

SmartStay Ex Pro v1.3.1.1

توسط نرم افزار EyeSpy که با نرم افزار SmartStay Ex ترکیب شده، می توانید گوشی خود را برای مدت طولانی فعال نگه دارید. این نرم افزار از طریق دوربین جلوی گوشی، صورت شما را اسکن می کند و تا وقتی که در حال نگاه کردن به صفحه گوشی و کار کردن با آن هستید، گوشی را فعال نگه می دارد و اجازه خاموش شدن صفحه و قفل شدن گوشی را نمی دهد. تعداد دفعات اسکن و مدت زمان بین هر اسکن قابل تنظیم است.

محمد بازدید : 197 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

aTorrent PRO v1.7.5

aTorrent نرم افزاری برای مدیریت و دریافت فایل های تورنت در گوشی یا تبلت اندرویدی شما می باشد. توسط این نرم افزار می توانید فایل های حجیم تورنت را در گوشی خود دانلود کنید. امکان جستجوی فایل ها، بازگشایی فایل های تورنت با استفاده از مرورگر، اضافه کردن تورنت از فایل، انتخاب فولدر دانلود، دانلود به صورت قسمت به قسمت، دانلود همزمان، تعیین محدودیت سرعت دانلود برای هر فایل و… از جمله ویژگی ها و امکانات این نرم افزار هستند. در این نسخه، سرعت نرم افزار بهبود پیدا کرده و زمانی که صفحه گوشی شما خاموش شود فایل های در حال دانلود نمی ایستند.

محمد بازدید : 459 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

Elastic-World-v1.4.4-1

در بازی Elastic World full، با قوانین فیزیک مربوط به پلاستیک ها و کشش و همچنین رابطه فشار و شتاب روبرو خواهید بود. هدف شما در این بازی جمع آوری ستاره خواهد بود و اگر سرعت عمل کافی داشته باشید میتوانید به سرعت به پلاستیک ها شکل دهید تا توپ ها را  به سمت ستاره ها هدایت  کنید. هرچقدر پلاستیک ها را عمیق تر درست کنید، توپ ها با شتاب بیشتری پرتاب خواهند شد.

محمد بازدید : 291 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (1)

Kaspersky Mobile Security v9.10.118

Kaspersky Mobile Security بهترین و قدرتمندترین آنتی ویروس حال حاضر برای پلتفرم ها و دستگاه های مختلف است. این نرم افزار امنیت گوشی اندرویدی شما را از هر لحاظ تعمین می کند و اجازه سوء استفاده توسط افراد سودجو را نمی دهد. این نرم افزار عوامل مخرب را به خوبی مهار می کند، از سرقت گوشی شما جلوگیری می کند، هویت شما را مخفی نگه می دارد و قابلیت مسدودسازی تماس ها و اس ام اس های ناخواسته و مزاحم را دارد.

محمد بازدید : 407 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

Burn The Rope+ v1.2.20

Burn the Rope نام یک بازی جذاب و فوق العاده است که به وسیله سیستم شتاب سنج گوشیتان، می توانید کنترل این بازی را به دست بگیرید. وظیفه شما در این بازی سوزاندن کل طناب و از بین بردن حشرات روی آن است. شما با حرکت ۳۶۰ درجه گوشی خود باید شعله آتش را نیز به تمام اطراف طناب برسانید البته قبل از خاموش شدن شعله کوچک باید تمام طناب را از بین ببرید. این بازی با گرافیک بالایی که دارد، می تواند سرگرمی مناسبی برای شما باشد.

محمد بازدید : 219 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

Persheh v1.3

با نرم افزار Persheh v1.3 می توانید به اوقات شرعی شهر از طریق جی پی اس گوشی و یا انتخاب دستی از بین شهرها دسترسی داشته باشید، دعای روز ماه رمضان را بخوانید، با استفاده از ذکر شمار برنامه ذکر بگویید و آن را برای ادامه ذخیره کنید. همچنین این برنامه قابلیت پخش آلارم و اذان را دارا می باشد که در صورت تمایل می توانید آن ها را فعال یا غیر فعال کنید.

محمد بازدید : 232 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

London 2012 v1.0

London 2012 برنامه رسمی نتایج المپیک ۲۰۱۲ لندن است. این برنامه آخرین اخبار، زمان‌بندی‌ها و نتایج ورزش های مختلف را شامل می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا با آخرین اخبار المپیکی و پار‌المپیکی به‌روز باشند. همچنین با دریافت نرم افزار پیوند این برنامه شما می توانید عکس ها و کلیپ های هر مسابقه را نیز کاملا بروز دنبال کنید.

محمد بازدید : 381 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

Slam-Dunk-Basketball-v2.0.5-1

در بازی ورزشی Slam Dunk Basketball وظیفه شما این است که با دقت کافی تعدادی توپ محدود داده شده به شما را به سمت سبد پرتاب نمایید. هرچقدر تعداد توپ های بیشتری را بتوانید به گل تبدیل کنید امتیاز بالاتری خواهید گرفت و در صورتی که تعداد گل هایتان در هر مرحله به حد نصاب برسد می توانید به مراحل بعدی صعود کنید. پرتاب های شما در محیط های زیبا و مختلف انجام خواهد گرفت.

محمد بازدید : 652 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

Total-Recall-v1.0.4-1

Total Recall بازی اکشن جذابی است که شما باید در آن با ربات ها مبارزه کرده و آنها را نابود سازید. در این بازی سلاح های قدرتمندی در اختیار شما قرار دارد. این بازی با گرافیک بالا و طبیعی بودن صحنه هایش هر بیننده ای را شگفت زده خواهد کرد. همچنین این بازی دارای ۸ مرحله ی مهیج بوده و  داری افکت های صوتی و تصویری خارق العاده ای است. این ورژن برای سیستم های adreno و Sony Xperia بهینه سازی شده است.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر چه چیز های در سایت قرار بگیرد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 423
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 11,032
  • بازدید کلی : 324,431