loading...
اندروید موبایل-دانلود بازی و نرم افزار آندروید
قرعه کشی شارژ ایرانسل
محمد بازدید : 952 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (1)

نرم افزار فوق العاده BlueStacks AppPlayer Alpha را به شما معرفی می کنیم. به کمک این نرم افزار فوق العاده قبل از ریختن برنامه ها و بازی های اندروید بر روی گوشی، بر روی کامپیوتر خود با سرعت بالا اجرا کنید و تست کنید. این نرم افزار فوق العاده که توسط شرکت BlueStacks  ارائه شده است می تواند جزء نرم افزار های بسیار کاربردی باشد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا نرم افزار ها، بازی ها، تصاویر، فیلم ها و … را ما بین ویندوز و گوشی خود انتقال دهید و از آنها نهایت استفاده را کنید. شما به آسانی می توانید فضای ویندوز خود را تبدیل به یک سیستم عامل اندروید کنید.

محمد بازدید : 258 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

Continuity 2 v1.1

Continuity از جمله بازی های محبوب و برتر پازل است که دنیای موجود در آن به شکل تکه تکه شده درآمده است. در این بازی شما باید با عبور از موانع مختلف و چیدن نقشه های پازل کنار هم راه خود را از مسیرهای مختلف باز کرده و با به دست آوردن کلید، خود را به در خروجی برسانید تا به مراحل بعدی راه پیدا کنید. بازی دارای ۵۰ مرحله است.

محمد بازدید : 316 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

Snuggle Truck v1.1

در بازی فوق العاده فیزیکی و هیجان انگیز Snuggle Truck، شما باید حیوانات قاچاق شده را نجات داده و آنها را با کامیون خود به باغ وحش برسانید. در این بازی شما حامل حیوانات زیادی هستید و باید در کمترین زمان ممکن و با گذشتن از راه ها و موانع مختلف خود را به باغ وحش رسانده و حیوانات را تحویل دهید. در بین راه از جنگل ها، کوه ها، تپه ها، غارها و مسیرهای پر پیچ و خم زیادی عبور می کنید و هر چقدر صحیح تر مسیر خود را طی کنید، سرعت بیشتری می گیرید و زودتر به مقصد می رسید.

محمد بازدید : 406 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

Ice Age Village v1.0.1

بالاخره بازی عصر یخبندان نیز عرضه شد! تلاش اسکرات، سنجاب کوچک برای بدست آوردن بلوط خود، شکاف بزرگی در سطح زمین ایجاد کرده و حیوانات بسیاری آواره شده اند. در بازی آنلاین Ice Age Village حیوانات دوست داشتنی کارتون عصر یخبندان یعنی مندی، الی، دیگو، و سید قصد دارند دهکده ای برای حیوانات و دوستان آواره خود تاسیس کنند و از شما برای ساخت این دهکده کمک می خواهند. در این بازی استراتژیک شما باید به مدیریت دهکده خود پرداخته و به نیازهای حیوانات گوناگون دهکده رسیدگی کنید.

محمد بازدید : 228 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

Wiki Encyclopedia Pro v2.7

توسط نرم افزار Wiki Encyclopedia Pro می توانید دسترسی سریع به سایت ویکی پدیا داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به آرشیو مطالب و مقالات ویکی پدیا به بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا از جمله فارسی دسترسی داشته و مطالب مختلف را در حافظه مموری کارت گوشی خود ذخیره کنید و در فرصت مناسب به صورت آفلاین مطالعه نمایید. نرم افزار قابلیت به خاطر سپردن زبان و اندازه متن انتخابی شما و گرفتن کپی از مطالب را دارد.

محمد بازدید : 361 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

Paper Camera v3.1

توسط نرم افزار Paper Camera دنیا را از دریچه جدید و متفاوتی ببینید! این نرم افزار محیطی جدید و متفاوت به شما ارائه می دهد که تا بحال تجربه نکرده اید! با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت مستقیم و بدون استفاده از نرم افزارهای ویرایش و افکت گذاری عکس، عکس های کارتونی تهیه کنید. همه چیز در این نرم افزار حتی محیط خود نرم افزار کارتونی است! علاوه بر این می توانید عکس هایی با طرح های مدادی، کمیک، نئون، نواری و انواع افکت های دیگر نیز تهیه کنید.

محمد بازدید : 348 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

Ghost Radar Legacy v3.3.8

با استفاده از نرم افزار جالب Ghost Radar Legacy می توانید از وجود انرژی ها و ارواح در اطراف خود اطلاع پیدا کنید. در این نرم افزار، اطلاعاتی که توسط سنسور گوشی خوانده می شود به صورت متن و اعداد و نمودارهای گرافیکی نمایش داده می شوند و از وجود انرژی در اطراف شما خبر می دهند. البته نتایج نشان داده شده خیلی دقیق نیستند و باید تنها از دید سرگرمی به این نرم افزار نگاه کرد!

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر چه چیز های در سایت قرار بگیرد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 423
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 373
  • بازدید ماه : 373
  • بازدید سال : 11,013
  • بازدید کلی : 324,412