loading...
اندروید موبایل-دانلود بازی و نرم افزار آندروید
قرعه کشی شارژ ایرانسل
محمد بازدید : 192 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

EZ Cam Widget v1.12

ویجت فوق العاده EZ Cam Widget امکان عکاسی و فیلم برداری سریع را به شما می دهد. با استفاده از این ویجت می توانید خیلی سریع و در کمترین زمان ممکن عکاسی یا فیلمبرداری کنید. با داشتن این ویجت، دوربین شما همیشه آماده گرفتن عکس یا فیلمبرداری است! قابلیت انتخاب سریع عکاسی یا فیلمبرداری در ویجت و تعیین اندزاه، کیفیت و افکت عکس و فیلم از جمله ویژگی های این ویجت مفید است.

 

محمد بازدید : 224 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (1)

aTorrent PRO v1.7.3

aTorrent Pro نرم افزاری برای مدیریت فایل های تورنت شماست. توسط این نرم افزار می توانید انواع فایل های حجیم تورنت را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود مدیریت و دانلود نمایید. قابلیت جستجوی فایل های تورنت، جستجو از طریق مرورگر، اضافه کردن تورنت از فایل، انتخاب مسیر دانلود، دانلود هم زمان، مکث در هر دانلود و… از جمله قابلیت های این نرم افزار است.

محمد بازدید : 203 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (0)

Tasks To-Do List v1.9.7

توسط نرم افزار Tasks To-Do List می توانید امور روزانه خود را زمان بندی و برنامه ریزی کنید. با استفاده از این نرم افزار که دارای قابلیت های بسیار و محیطی ساده می باشد، می توانید امور روزمره را برای خود یادآوری کنید. Task یا وظیفه ای ایجاد کنید و با انتخاب دسته بندی مناسب، اهمیت اولویت، تاریخ و زمان، تعداد تکرار یادآوری، آلارم دلخواه و نوشتن یادداشتی کوتاه امور روزمره را برای خود یادآوری کرده و انجام هیچ کاری را فراموش نکنید.

محمد بازدید : 264 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

Battery Repair v1.8.1

Battery Repair نرم افزاری برای تعمییر، بهینه سازی و افزایش مدت زمان نگهداری باتری گوشی شماست. این نرم افزار مجموعه فرآیندهایی را برای تعمیر، بهبود و افزایش عمر باتری گوشی شما انجام می دهد. به این صورت که با یک بار شارژ باتری توسط این نرم افزار، شما ۲ تا ۸ ساعت بسته به شرایط مختلف، نگهداری شارژ باتری بیشتری خواهید داشت. البته اگر مقدار باتری گوشی کمتر از ۲۰ یا ۱۰ درصد باشد، نتیجه بهتری خواهید گرفت. فرآیند بهینه سازی باتری در حدود ۳ ساعت زمان می برد.

محمد بازدید : 268 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

Extreme Skater v1.0.3

در بازی زیبا و گرافیکی Extreme Skater شما باید با استفاده از اسکیت بورد خود از روی تپه ها و موانع پریده و با عبور از جنگل ها و موانع بسیار، تکه های شهاب سنگ خورد شده را جمع آوری کنید تا بتوانید قدرت آن را مهار کنید. اینکه چطور بتوانید تعادل و سرعت خود را در قسمت های مختلف های مختلف بازی حفظ کنید، مهارتی است که با سپری کردن مراحل بدست می آید. در ۷۸ مرحله هیجان انگیز رازها، اسکیت بورد ها و شخصیت های جدید آزاد می شوند.

محمد بازدید : 192 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

Titanium Backup Pro v5.1.1

ممکن است شما جزء کسانی باشید که در گوشی خود نرم افزارها و بازی های زیادی نصب می کنید و انتقال فایل زیادی دارید. پس بهتر است که همیشه از فایل های خود فایل پشتیبان تهیه نمایید تا در صورت بروز هر گونه مشکل و از دست دادن اطلاعات، نسخه پشتیبانی از فایل های خود داشته باشید.  Titanium Backup Pro بهترین و جامع ترین نرم افزار تهیه فایل های پشتیبان در اندروید است. با استفاده از این نرم افزار می توانید از تمامی اطلاعات گوشی خود از جمله نرم افزارهای سیستمی و نصبی، تنظیمات مختلف، اطلاعات مموری و… فایل پشتیبان تهیه کنید یا فایل پشتیان خود را بازگردانی کنید.

محمد بازدید : 321 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

FlashLight HD LED Pro v1.3.3

توسط نرم افزار FlashLight HD LED Pro، می توانید گوشی خود را به یک چراغ قوه قوی تبدیل کنید! اگر گوشی شما فلش ندارد، می توانید از نور صفحه گوشی خود به عنوان چراغ قوه استفاده کنید. طراحی ساده و زیبا، استفاده تمام صفحه به عنوان چراغ قوه، استفاده از نور چراغ قوه به صورت متمرکز، استفاده از چراغ قوه تنها با باز کردن و فشردن یک دکمه و داشتن ویجت برای دسترسی سریع از جمله ویژگی های این نرم افزار مفید است. باید اشاره کرد که مصرف باتری این نرم افزار زیاد است.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر چه چیز های در سایت قرار بگیرد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 423
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 379
  • بازدید ماه : 379
  • بازدید سال : 11,019
  • بازدید کلی : 324,418