loading...
اندروید موبایل-دانلود بازی و نرم افزار آندروید
قرعه کشی شارژ ایرانسل
محمد بازدید : 200 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در این دنیای خیالی بپرید، بچرخید و راه خود را از میان موانع باز کنید. بازی بسیار ساده است و کنترل آن تنها با یک کلیک انجام می شود. با لمس هر قسمت از تصویر می توانید بر روی تپه ها حرکت کنید. برای گذشتن از هر مرحله باید ۳ کریستال جمع آوری کنید تا مرحله به پایان برسد. با استفاده از کریستال ها می توانید ابزار افزایش قدرت برای پرش و حرکت را خریداری کنید. گرافیک بازی بسیار زیبا و با جزئیات مناسب طراحی شده است. در نسخه ۲٫۴ این بازی زیبا شما شاهد مراحل جذاب و فوق العاده ای هستید که هیجان این بازی را دو چندان میکند.

محمد بازدید : 196 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اسکیت بورد خود را بردارید و آماده یک اسکیت سواری حرفه ای و پر هیجان شوید. اگر از علاقه مندان به ورزش اسکیت بورد هستید پس بازی Mike V: Skateboard Party را از دست ندهید. هر چقدر حرکات جالب تر و خطرناک تری انجام دهید امتیاز بیشتری خواهید گرفت. البته کنترل بازیکن مهارت خاصی نیاز دارد که باید طی زمان به دست آورید.

محمد بازدید : 234 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

pray v0.3.73

آنتی ویروس هوشمند Prey جزو آن دسته از برنامه هایی می باشد که گوشی شما را در مقابل انواع حملات محافظت کرده و از سرقت اطلاعات شما جلوگیری می کند. از مزایای این نرم افزار قدرتمند، رایگان بودن آن و بروزرسانی روزانه آن برای از بین بردن ویروس های جدید می باشد. دیگر مزیت آن، چک کردن بی وقفه هرگونه فایل یا محتوای مشکوک به آلودگی می باشد و قبل از ایجاد هرگونه مشکل امنیتی منبع آلودگی را از بین میبرد. لازم به ذکر است این برنامه هیچگونه تاثیری در سرعت عملکرد گوشی همراه شما نمی گذارد.

محمد بازدید : 206 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به همراه پسرک اسکیت سوار، اسکیت بورد خود را بردارید و آماده یک اسکیت سواری حرفه ای و پر هیجان شوید. اگر از علاقه مندان به ورزش اسکیت بورد هستید پس بازی Stickman Skater پسرک اسکیت سوار را از دست ندهید. هر چقدر حرکات جالب تر و خطرناک تری انجام دهید امتیاز بیشتری خواهید گرفت. البته کنترل بازیکن مهارت خاصی نیاز دارد که باید طی زمان به دست آورید.

محمد بازدید : 167 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به کمک نرم افزار Pixlr-o-matic که با یک محیط کاملاً گرافیکی در دسترس کاربران قرار گرفته است به راحتی می توانید افکت های جادوئی و فوق العاده ای را به تصاویر خود اضافه کنید. این برنامه امکاناتی همچون افکتهای زیبای فانتزی و نوری، ابزار سرگرمی و شوخی و… را دارا می باشد. برنامه Pixlr-o-matic حاوی ۱۰۰ افکت متنوع و ۲۰۰ بوردر و کادر زیبا است. شما می توانید نتیجه کار خود را با دوستان خود در فیسبوک به اشتراک بگذارید.

محمد بازدید : 206 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

LIL_KINGDOM_v1.1.0-[Androidiha.com]

بازی فوق العاده زیبای Lil Kingdom یکی از عنواینی است که با گرافیک جذاب و داستان زیبای خود ساعت ها شما را سرگرم خود می کند. در این بازی شما نقش یک شوالیه را برعهده دارید که باید مراحل متعددی را برای بوجود آوردن عالی ترین قلعه طی کنید. همچنین در این راه شوالیه گالانز, اژدهای محافظ طلا و جواهرات و شاهزاده خانمی زیبا به شما کمک خواهند کرد.

محمد بازدید : 374 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

Maverick Pro بدون شک یکی از بهترین نرم افزار های موقعیت یابی و Gps است که با نقشه های آفلاین هم کار می کند. از ویژگی های این موقعیت یاب، نشان دادن مکان دقیق شما بر روی نقشه، سرعت سنج، قطب نما، تعیین مسافت طی شده، امکان ذخیره کردن مسیری که در حال سفر هستید و… می باشد. نقشه تمام شهر های ایران از زوم ۱ تا ۱۱ برای دانلود کردن آماده شده است ولی نقشه شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز هم به صورت جداگانه اما با زوم ۱ تا ۱۷ برای دانلود قرار داده شده است. طبیعی است که هرچه بتوانید بر روی نقشه زوم بیشتری بکنید اطلاعات بیشتری از مکانی که در حال حاضر قرار دارید بدست می آورید.
نحوه استفاده از نقشه ها: ابتدا این برنامه ی فوق العاده را نصب و آنرا اجرا نمایید، گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید. فایل زیپ مربوط به نقشه شهر مورد نظر خود را از حالت زیپ خارج کنید، سپس تمام فولدرهایی که داخل فولدر GoogleMaps وجود دارد را کپی نمایید،  فولدرهای کپی شده را در مسیر mavericktilesGoogleMaps در گوشی پیست نمایید، لازم به ذکر است که اگر از چندین نقشه استفاده کردید به همان شیوه گفته شده کپی و پیست کنید و نگران از بین رفتن نقشه های قبلی خود نباشید و اگر با پیغام تکراری بودن فایل ها در زمان پیست کردن مواجه شدید گزینه ادامه پیست شدن را بزنید، فایل های مربوط به نقشه های قبلی پاک نمی شود.
اگر مسیر طی شده خود را با این نرم افزار ذخیره کردید و دوست داشتید آنرا ببینید بدین شیوه عمل نمایید: وارد مسیر mavericktracks شده و فایل با پسوند gpx را بردارید و با استفاده از هر برنامه یا سایتی که این پسوند را نشان می دهد، مسیر طی شده خود را ببینید.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر چه چیز های در سایت قرار بگیرد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 423
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 378
  • بازدید سال : 11,018
  • بازدید کلی : 324,417