loading...
اندروید موبایل-دانلود بازی و نرم افزار آندروید
قرعه کشی شارژ ایرانسل
محمد بازدید : 188 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Total Recall Call Recorder نرم افزاری قدرتمند برای ضبط خودکار یا دستی تماس های گوشی شما می باشد. این نرم افزار علاوه بر این دارای امکانات حرفه ای ضبط صدا می باشد و برای ضبط یادداشت های صوتی کوتاه کاربرد فراوانی دارد. رابط کاربری زیبا و ساده، عملکرد منعطف، ویجت برای ضبط صدا، ضبط صدا از راه دور با دستور از طریق اس ام اس و فرمت های مختلف صوتی از دیگر ویژگی های آن می باشد.

محمد بازدید : 191 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

توسط نرم افزار MP3 Music Download V3-Advanced می توانید به سادگی و با سرعت، تمام آهنگ های مورد علاقه خود را جستجو کرده و دانلود کنید. دانلود چندین فایل در پس زمینه، اجرا و حذف فایل های MP3 ، انتخاب آهنگ ها به عنوان زنگ گوشی، نمایش متن آهنگ ها و… از ویژگی های این نرم افزار جالب می باشد. برای استفاده از این نرم افزار باید اتصال اینترنتی داشته باشید.

محمد بازدید : 178 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار هنری و جالب Super Photo می توانید تصاویر خود را زیبا کنید و جلوه خاصی به آنها بدهید. نرم افزار Super Photo حاوی ده ها افکت زیبا و متنوع است که می توانید بر اساس سلیقه خود و نوع تصویرتان یکی را انتخاب نمایید و پس از اعمال تغییرات، آن را ذخیره نمایید. Super Photo مخصوص کسانی است که علاقه خاصی به ویرایش تصاویر دارند.

محمد بازدید : 195 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

با استفاده از نرم افزار هنری و جالب Super Photo می توانید تصاویر خود را زیبا کنید و جلوه خاصی به آنها بدهید. نرم افزار Super Photo حاوی ده ها افکت زیبا و متنوع است که می توانید بر اساس سلیقه خود و نوع تصویرتان یکی را انتخاب نمایید و پس از اعمال تغییرات، آن را ذخیره نمایید. Super Photo مخصوص کسانی است که علاقه خاصی به ویرایش تصاویر دارند.

محمد بازدید : 163 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اگر در رشته جذاب کامپیوتر در حال تحصیل هستید و یا به نحوی با این رشته سر و کار دارید و زمینه تخصصی کارکردن شما برنامه نویسی می باشد، نرم افزار علمی DroidEdit Pro-code editor برای شما مفید خواهد بود. این نرم افزار یک ویرایشگر کدهای زبان های برنامه نویسی مختلف می باشد که ضمن اینکه می توانید کدهای خود را در آن وارد نمایید، می توانید از ویژگی تغییر رنگ کلمات کلیدی بهره ببرید. زبان های سی، سی پلاس پلاس، سی شارپ، جاوا، پایتون، اس کیو ال و… در این نرم افزار پشتیبانی می شوند. هم چنین کدهای HTML، CSS و جاوا اسکریپت با این نرم افزار قابل ویرایش هستند. ضمنا DroidEdit Pro-code editor از پروتکل SFTP هم پشتیبانی می کند.

محمد بازدید : 214 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار کاربردی و بسیار جالب Google Goggles با استفاده از تکنولوژی شناسایی تصویر، اجسام و اشیا مرتبط با تصویر مورد نظر را شناسایی می کند و اطلاعات لازم در مورد آن تصویر را برای شما می آورد. برای درک بهتر کارکرد این نرم افزار، فرض کنید مجله ای در دستتان هست و تصویری از یک مکان تاریخی بر روی آن وجود دارد و کنجکاو شده اید که بدانید این تصویر مربوط به کدام بنای تاریخی می باشد، این جاست که Google Goggles به کمکتان می آید. با استفاده از این نرم افزار یک عکس از تصویر روی مجله بگیرید و منتظر باشید تا Google Goggles اطلاعات کافی را در مورد تصویر مورد نظر در اختیارتان قرار دهد. هم چنین این نرم افزار می تواند به عنوان یک بارکد و QR اسکنر هم عمل کند. تکنولوژی OCR در این نرم افزار تامین می شود و امکان ترجمه متون بواسطه عکس گرفتن از تصاویر هم وجود دارد. قطعا این نرم افزار نیاز به ارتباط اینترنت دارد و در نهایت باید ذکر کرد که می توانید یک عکس از پازل سودوکو بگیرید و اجازه دهید Google Goggles آنرا برای شما حل نماید.

محمد بازدید : 222 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در بازی Farm Invasion USA دنیا دگرگون شده است. زامبی های فضایی به زمین حمله کرده اند و در صدد نابودی همه انسان ها هستند. تنها کسی که میتواند در برابر آنها مقاومت کند، شما هستید. شما که یک مزرعه دار هستید، نباید اجازه دهید زامبی ها به محصولات شما نزدیک شوند. بنابراین خودروی سنگین خود را روشن کنید و زامبی ها را از مزرعه خود بیرون کنید.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر چه چیز های در سایت قرار بگیرد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 423
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 348
  • بازدید ماه : 348
  • بازدید سال : 10,988
  • بازدید کلی : 324,387