loading...
اندروید موبایل-دانلود بازی و نرم افزار آندروید
قرعه کشی شارژ ایرانسل
محمد بازدید : 449 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

Pyramid-Run-v1.0-1

در بازی زیبای Pyramid Run افسانه های قدیمی و رمزآلود مصر باستان در انتظار شما هستند. در این بازی زیبا که به تازگی برای سیستم های اندروید ارایه شده است هیجان زیادی نهفته است. در این بازی باید آنقدر آماده باشید که بتوانید از دست مومیایی های عصبانی تحت تعقیبتان فرار کنید؛ بازی دارای ۲ شخصیت اصلی است و دارای ۴ فصل است. همچنین گیم پلی ساده و روان بازی شما را مجاب خواهد کرد که ساعات زیادی را صرف انجام این بازی و فرار از دست مومیایی ها کنید!

محمد بازدید : 458 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

iDisplay v2.3.4

با استفاده از نرم افزار iDisplay می توانید گوشی یا تبلت اندرویدی خود را به مانیتور دومی برای کامپیوتر دسکتاپ ویندوز یا مک خود تبدیل کنید. ایده و هدف اصلی این نرم افزار برآورده کردن فضای دید وسیع تر برای کاربری است که از کامپیوتر دسکتاپ استفاده می کند. شما می توانید نرم افزارها و گجت های اضافی موجود در دسکتاپ کامپیوتر خود را به روی صفحه گوشی یا تبلت منتقل کنید تا فضای کاری بیشتری در مانیتور اصلی برای کار با نرم افزارهایی که به فضای بیشتری نیاز دارند داشته باشید.

 

محمد بازدید : 700 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

Deluxe Ultra Voice Changer v1.09

Deluxe Ultra Voice Changer نرم افزاری برای تغییر صدا و اعمال افکت های صوتی به صدای ضبط شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدای خود یا هر صدایی را ضبط کرده و سپس انواع افکت های صوتی را روی آن اعمال کنید. برای این کار کافی است دکمه قرمز رنگ نرم افزار را فشرده و برای مدتی شروع به ضبط صدا کنید؛ سپس دکمه توقف را فشار دهید و یکی از افکت ها را انتخاب کرده و صدای ضبط شده را پخش کنید. خواهید دید که صدای ضبط شده شما تغییر خواهد کرد. اگر بلندی صدای ضبط شده کافی نباشد، نرم افزار خود بر اساس افکت انتخاب شده بلندی صدا را تنظیم می کند. با انتخاب دکمه فلاپی هم می توانید افکت ها را به لیست افکت های مورد علاقه خود اضافه کنید.

محمد بازدید : 362 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

SmartStay Ex Pro v1.3.1.1

توسط نرم افزار EyeSpy که با نرم افزار SmartStay Ex ترکیب شده، می توانید گوشی خود را برای مدت طولانی فعال نگه دارید. این نرم افزار از طریق دوربین جلوی گوشی، صورت شما را اسکن می کند و تا وقتی که در حال نگاه کردن به صفحه گوشی و کار کردن با آن هستید، گوشی را فعال نگه می دارد و اجازه خاموش شدن صفحه و قفل شدن گوشی را نمی دهد. تعداد دفعات اسکن و مدت زمان بین هر اسکن قابل تنظیم است.

محمد بازدید : 197 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

aTorrent PRO v1.7.5

aTorrent نرم افزاری برای مدیریت و دریافت فایل های تورنت در گوشی یا تبلت اندرویدی شما می باشد. توسط این نرم افزار می توانید فایل های حجیم تورنت را در گوشی خود دانلود کنید. امکان جستجوی فایل ها، بازگشایی فایل های تورنت با استفاده از مرورگر، اضافه کردن تورنت از فایل، انتخاب فولدر دانلود، دانلود به صورت قسمت به قسمت، دانلود همزمان، تعیین محدودیت سرعت دانلود برای هر فایل و… از جمله ویژگی ها و امکانات این نرم افزار هستند. در این نسخه، سرعت نرم افزار بهبود پیدا کرده و زمانی که صفحه گوشی شما خاموش شود فایل های در حال دانلود نمی ایستند.

محمد بازدید : 459 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

Elastic-World-v1.4.4-1

در بازی Elastic World full، با قوانین فیزیک مربوط به پلاستیک ها و کشش و همچنین رابطه فشار و شتاب روبرو خواهید بود. هدف شما در این بازی جمع آوری ستاره خواهد بود و اگر سرعت عمل کافی داشته باشید میتوانید به سرعت به پلاستیک ها شکل دهید تا توپ ها را  به سمت ستاره ها هدایت  کنید. هرچقدر پلاستیک ها را عمیق تر درست کنید، توپ ها با شتاب بیشتری پرتاب خواهند شد.

محمد بازدید : 292 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (1)

Kaspersky Mobile Security v9.10.118

Kaspersky Mobile Security بهترین و قدرتمندترین آنتی ویروس حال حاضر برای پلتفرم ها و دستگاه های مختلف است. این نرم افزار امنیت گوشی اندرویدی شما را از هر لحاظ تعمین می کند و اجازه سوء استفاده توسط افراد سودجو را نمی دهد. این نرم افزار عوامل مخرب را به خوبی مهار می کند، از سرقت گوشی شما جلوگیری می کند، هویت شما را مخفی نگه می دارد و قابلیت مسدودسازی تماس ها و اس ام اس های ناخواسته و مزاحم را دارد.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر چه چیز های در سایت قرار بگیرد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 423
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 732
  • بازدید سال : 11,372
  • بازدید کلی : 324,771