loading...
اندروید موبایل-دانلود بازی و نرم افزار آندروید
قرعه کشی شارژ ایرانسل
محمد بازدید : 198 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Manga_Watcher_v0.5.34-[Androidiha.com]

کتاب های کمیک یکی از موضوعاتی است که در دنیا طرفداران بسیار زیادی داشته و وب سایت های بیشماری به گردآوری اینگونه کتاب ها اقدام کرده اند. کمیک ها علاوه بر زیبایی در طراحی حاوی موضوعات داستانی یا عمومی می باشند و همین باعث پر مخاطب شدن اینگونه کتاب ها می باشد. اگر شما هم به اینگونه کتاب ها علاقه داشته و یا خواهان آشنایی با آن ها هستید فقط کافیست با دریافت برنامه Manga Watcher به هزاران کتاب کمیک با موضوعات مختلف دسترسی پیدا کنید. این برنامه با در اختیار گذاشتن کتاب های دو وب سایت مشهور یعنی Manga Fox و Manga Reader برای شما قابلیت خواندن و ذخیره آنها با فرمت فشرده یا تصویری را فراهم می آورد.

محمد بازدید : 186 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Ultra_Keyboard_v6.2.7-[Androidiha.com]

نرم افزار Ultra Keyboard یکی از بهترین و حرفه ای ترین کیبورد های لمسی می باشد که تاکنون برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این کیبورد با امکانات و ویژگی های خود توانسته نیازهای بسیاری از کاربران را رفع کرده و لذت کار با تلفن همراه را دو چندان کند. برخی از ویزگی های مهم و کاربردی این برنامه عبارتند از : برخوردار بودن از تولبار برای دسترسی سریع به امکانات, چند زبانه بودن, چند لمسی بودن ( Multi Touch ), قابلیت انتخاب تم برنامه و امکانات متعدد و کاربردی دیگر.

Ultra_Keyboard_v6.2.7-[Androidiha.com]-1

Ultra_Keyboard_v6.2.7-[Androidiha.com]-2

Ultra_Keyboard_v6.2.7-[Androidiha.com]-3

Ultra_Keyboard_v6.2.7-[Androidiha.com]-4



محمد بازدید : 203 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

PhotoVault_v4.1.6-[Androidiha.com]

تامین امنیت تصاویر همانند سایر اطلاعات تلفن همراه یکی از امور ضروری می باشد و هرگونه سهل انگاری در این امر موجب به سرقت رفتن تصاویر و مشکل ساز شدن آنها برای فرد می شود. در این رابطه برنامه های متعددی برای پنهان کردن و قفل گذاری روی تصاویر خصوصی عرضه شده است که از بهترین آنها می توان به نرم افزار Photo Vault اشاره کرد. شما با وارد کردن تصاویر مهم و خصوصی خود در این برنامه می توانید آنها را از دید دیگران پنهان کرده و امنیت تصاویر خود را تضمین کنید.

PhotoVault_v4.1.6-[Androidiha.com]-1

PhotoVault_v4.1.6-[Androidiha.com]-2



محمد بازدید : 155 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شاید در نگاه اول، MiniGame Paradise را یک بازی کودکانه تلقی کنید، اما به محض ورود به بازی، با سبکی جدید در گیم پلی مواجه خواهید شد. MiniGame Paradise میتواند با گیم پلی جذاب خود، ساعت ها وقت شما را به خود اختصاص دهد. در این بازی باید سعی کنید تا مرحله ها و درخواست هایی که وجود دارد را کامل کنید.

 



محمد بازدید : 183 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

دیگر نگران اجرا نشدن فایل های صوتی خود نباشید. پس از نصب پلیر قدرتمند GoneMAD Music Player می توانید از امکاناتی همچون پشتیبانی از فرمت های aac(mp4/m4a/m4b), mp3, ogg, wav, flac, tta, ape, wv, mpc, alac and wma و…، قرار دادن تایمر برای قطع و شروع نرم افزار به صورت خودکار، داشتن اکولایزر با ۴ باند، حذف پارازیت و بهبود صدا، کاهش مصرف باتری و … بهره ببرید. نسخه ۱٫۲٫۵ این نرم افزار فوق العاده به شما امکان تغییر اکولایزر را به صورت حرفه ای می دهد.

 



محمد بازدید : 175 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در بازی زیبای Hybris، باید شوالیه شجاع بازی کمک کنید تا به هدف خود دست پیدا کند. این بازی، سبک اکشن و رزمی دارد و با تصاویر سه بعدی و مبارزات هیجان انگیز خود، شما را شگفت زده خواهد کرد. همراه با این شوالیه میتوانید بدوید، پرش کنید و برای دشمنان خود شمشیر بکشید. Hybris بیش از ۴۸ مرحله مهیج دارد.

 



محمد بازدید : 187 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

هم اکنون با ویجت ClockQ – digital clock widget، یک ساعت دیجیتالی به صفحه نمایش خود اضافه کنید. تمامی رنگ بندی ها و سایز فونت ها، کاملا طبق سلیقه شما قابل تغییر خواهند بود. همچنین ClockQ – digital clock widget میتواند روز و تاریخ دقیق را نمایش دهد. از دیگر ویژگی های این ویجت، نمایش ساعت به دو صورت ۱۲ و ۲۴ ساعته می باشد.

 



تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر چه چیز های در سایت قرار بگیرد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 423
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 350
  • بازدید ماه : 350
  • بازدید سال : 10,990
  • بازدید کلی : 324,389