loading...
اندروید موبایل-دانلود بازی و نرم افزار آندروید
قرعه کشی شارژ ایرانسل
محمد بازدید : 173 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار Candle یک نرم افزار بسیار زیبای شبیه ساز شمع است. در این نرم افزار شما یک شمع را در اختیار دارید که می توانید همه تنضیمات آن را تغییر دهید، از جمله طول شعله، رنگ شعله، رنگ پس زمینه، رنگ دود در هنگام خاموش شدن، رنگ خود شمع و… یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید با فوت کردن، شمع را خاموش کنید(این قابلیت می تواند خاموش یا روشن باشد). همچنین با لمس با انگش می توانید شعله را خاموش و روشن کنید. میزان حساسیت به فوت را می توانید در تنضیمات کم و زیاد کنید. شایان ذکر است که شما می توانید این نرم افزار را بعنوان لایو والپیپر نیز استفاده کنید.

 

برای تمامی نسخه های آندروید، با پشتیبانی از App2SD

دانلود با حجم ۴۵۳ کیلوبایت

رمز فایل: www.androidiha.com

محمد بازدید : 283 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین جذابیت های سیستم عامل اندروید برای بسیاری از کاربران، Talking Tom بوده است و این نرم افزار باعث اندرویدی شدن خیلی ها شده است! پس از Talking Tom 1 نرم افزار های بی شماری به سبک آن و به تقلید از آن ساخته شدند، که هیچ کدام از آنها نتوانستند حتی ۵۰درصد از جذابیت Talking Tom را داشته باشند. اکنون پس از مورد استقبال قرار گرفتن Talking Tom توسط مردم، نسخه جدید آن یعنی Talking Tom 2 توسط شرکت سازنده آن ارائه شده است. در این نرم افزار تغییرات بسیاری اعمال شده، از جمله سه بعدی شدن  نرم افزار، آمدن یک مهمان به نام Talking Ben، اضافه شدن شیرین کاری ها و قابلیت های زیاد و…

 



محمد بازدید : 193 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بالاخره انتظارها به پایان رسید و نسخه ۲۰۱۱ این بازی گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه برای سیستم عامل آندروید منتشر شد! گرافیک بی نظیر و زیبای این نسخه یکی از این ویژگی هاست که در حین بازی  بازیکن را کاملاً مجذوب خود می کند. تقوبت هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی علی الخصوص در بخش داوری، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس  کاپ های معتبر EUFA و Champions League و Super Cup باشگاههای اروپا و لیگ Copa Libertadores و حرکات تکنیکی جدید ، حرکت کردن طبیعی تر و … از ویژگی های این بازی فوتبال است. Pro Evolution Soccer 2011 v1.0.1 را با لینک مستقیم از سایت آندرویدیها دانلود کنید.

برای نسخه ۲٫۱ آندروید و بالاتر، با پشتیبانی از App2SD

دانلود فایل نصبی از سرور سایت با حجم ۱٫۱۱ مگابایت

دانلود فایل های بازی(SD) از سرور سایت با حجم ۴۸٫۴۳ مگابایت

رمز فایل: www.androidiha.com

منبع: Androidiha.com



محمد بازدید : 185 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پرندگان خشمگین تعطیلات پاییز خود را جشن می گیرند. در ماه سپتامبر ماه کامل است، و پرندگان عصبانی به چین می روند تا در جشنواره Mooncake شرکت کنند. این جشن ۳۰۰۰ سال است که برگزار می شود و محصول یکی از مهم ترین تعطیلات چینی است و خوک ها هم می توانند خود را در میان تمام جشن ها پنهان کنند. به پرندگان عصبانی کمک کنید تا در ۳۰ مرحله از تعقیب خوک ها راحت شوند. Angry Birds محبوب ترین بازی مبتی بر فیزیک جهان است.

 



محمد بازدید : 213 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

aFarsi قدرتمند ترین و کارآمد ترین دیکشنری انگلیسی به فارسی ساخته شده برای اندروید است. این دیکشنری بیش از ۵۰۰۰۰ کلمه انگلیسی را ترجمه می کند و معمولاً برای هر کدام چند هم معنی نمایش می دهد. دیکشنری قدرتمند aFarsi را می توانید با لینک مستقیم از آندرویدیها دانلود کنید.

 

برای تمامی نسخه های آندروید

دانلود با حجم ۴٫۱ مگابایت

رمز فایل: www.androidiha.com

محمد بازدید : 239 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

این نرم افزار جالب که به سبک Talking Tom Cat ساخته شده، کاری جدید از همان سازنده است، اما با قابلیتها و ویژگیهای جدید. Talking Gina the Giraffe یک زرافه سخنگو است که غیر از اینکه حرفهای شما را با صدای خود تکرار می کند، شما می توانید با او دو بازی زیبا را انجام دهید که این بازی او را شاد و خوشحال می کند! (علاقه مندان به Talking Tom حتما این نرم افزار را دانلود کنند)

 

 

 

برای آندروید ۲٫۱ و بالاتر

دانلود  با حجم ۲۴٫۴۳ مگابایت

رمز فایل: www.androidiha.com

محمد بازدید : 198 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

بازی فوق العاده گرافیکی Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD برای اولین بار برای تلفن های همراه آندرویدی عرضه شده است. شما رهبر تیم Rainbow six هستید، با سه عضو جدید تیم شما کامل می شود. شما از طریق ۱۱ ماموریت، تهدید تروریست جهانی در سرار جهان را متوقف خواهید کرد. در هر مرحله باید با بهره گیری از تاکتیک مناسب، مهارت های خود را بکار بگیرید. همچنین شما می توانید با دوستانتان این بازی را به صورت چند نفره بازی کنید.

 

 

راهنمای نصب:

برای نصب بازی های گیم لافت، بعد از اینکه فایل نصبی را نصب کردید، به این آدرس بروید: sd gameloft games و پوشه بازی را پاک کنید، سپس گوشی را روی حالت Airplane mode قرار دهید و wifi را هم روشن کنید، حالا پوشه دیتا را به آدرس ذکر شده کپی کرده و وارد بازی شوید.

نکته: گیم دیتا را در اینجا کپی کنید: GameloftGamesGloftR6HP

برای آندروید ۲٫۱ و بالاتر

دانلود فایل نصبی برای SAMSUNG با حجم ۶٫۲۴ مگابایت

دانلود گیم دیتا برای SAMSUNG با حجم ۳۶۹٫۷ مگابایت

دانلود فایل نصبی برای htc با حجم ۶٫۲۹ مگابایت

دانلود گیم دیتا برای htc با حجم ۳۸۲٫۱ مگابایت

رمز فایل: www.androidiha.com

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر چه چیز های در سایت قرار بگیرد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 423
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 10,672
  • بازدید کلی : 324,071