loading...
اندروید موبایل-دانلود بازی و نرم افزار آندروید
قرعه کشی شارژ ایرانسل
محمد بازدید : 256 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

Aces-Traffic-Pack-v1.0.9-[Androidiha.com]

بازی Aces Traffic Pack یک عنوان جذاب و سرگرم کننده فکری می باشد که دارای گرافیک قابل قبول و گیم پلی بسیار آسانی می باشد. در این بازی و در هر مرحله از آن شما باید با حرکت دادن صحیح اتومبیل هایی که در ترافیک یا پارکینگ گیر کرده اند راه را برای مسیر خود باز کرده و اتومبیل خود را از محدوده ترافیکی خارج کنید. همچنین در حین جا به جا کردن اتومبیل ها باید بسیار مراقب چاله ها و سنگ های موجود در محدوده باشید زیرا موجب تاخیر یا ایجاد مشکلات دیگر در باز کردن مسر خروج می شوند.

محمد بازدید : 204 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ES-Task-Manager-v1.3.0-[Androidiha.com]

نرم افزار ES Task Manager یک برنامه ی خوب برای مدیریت بر تمام قسمت های گوشی می باشد. این برنامه با داشتن قابلیت های بسیار به یکی از پر استفاده ترین برنامه های سیستم عامل اندروید مبدل گشته است و از ۱۸ زبان زنده ی دنیا برخوردار می باشد. از جمله ویژگی های مهم این برنامه صرفه جویی در مصرف انرژی باتری، آزاد کردن حافظه رم و مموری, حذف و خارج کردن پروسه های اضافه از پردازنده گوشی، حذف برنامه ها و افزایش سرعت گوشی می باشد. لازم به ذکر است قبل از نصب این نرم افزار باید نسخه قدیمی تر آن در صورتی که روی گوشی نصب باشد حذف شود زیرا ممکن است باعث ایجاد مشکل در اجرا و عملکرد برنامه شود.

محمد بازدید : 246 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

GO-Launcher-EX-Notification-v1.93-[Androidiha.com]

برنامه GO Launcher EX Notification یک لانچر کاربردی برای نمایش تعداد تماس های ناموفق، پیامک های دریافتی و جیمیل ها در بالای آیکون هر کدام از آنها می باشد. این لانچر کاملا رایگان بوده و برای شروع به اجازه ی شما جهت دسترسی به هر یک از بخش های ذکر شده و نمایش تعداد موارد داخل آنها می باشد. لازم به ذکر است جهت عملکرد صحیح و بدون مشکل لانچر نصب آخرین نسخه ی GO Launcher EX الزامی می باشد و در حال حاضر نمایش تعداد پیام های فیس بوک توسط آن پشتیبانی نمی شود.

محمد بازدید : 379 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Sound_Effects_v1.2-[Androidiha.com]

نرم افزار Sound Effects یک برنامه جالب با بیش از ۱۰۰ افکت صوتی است که شامل انواع فایل های صوتی از قبیل صدای آمبولانس, دزدگیر ماشین, صدای سکه, صدای قورباغه, صدای اسلحه و بسیاری صدای متنوع دیگر می باشد. در این برنامه علاوه بر گوش کردن افکت ها در منوی اصلی برنامه می توانید از آنها به عنوان زنگ تماس یا هشدار پیام گوشی استفاده نمایید.

محمد بازدید : 331 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

AgRacer_v1.0-[Androidiha.com]

بازی AgRacer یک عنوان کاملا متفاوت و در نوع خود بی نظیر از دسته بازی های مسابقه ای می باشد و با گرافیک سه بعدی خود و گیم پلی قوی خود نظر شما را به خودش جلب خواهد کرد. در این بازی شما با انتخاب یک وسیله نقلیه مورد استفاده در مزرعه باید به رقابت با سایر مزرعه داران پرداخته و برنده مسابقات شوید. برای کسب امتیاز بیشتر باید نهایت توان خود را در مسیر مسابقه به کار گرفته و بهترین عکس العمل را نشان دهید. همچنین در مسیر باید مراقب انواع حیوانات اهلی مانند گاو یا جوجه و غیره باشید تا به آنها برخورد نکنید و امتیاز منفی نگیرید. این بازی ویژگی ها و پتانسیل های خوب دیگری هم دارد که با دریافت و نصب آن متوجه آنها خواهید شد.

محمد بازدید : 204 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Moon-Phase-Pro-v3.3.5-[Androidiha.com]

نرم افزار Moon Phase Pro یک برنامه فوق العاده و کامل برای دریافت هرگونه اطلاعات از کره ماه همراه با شبیه سازی کامل حرکات ماه در بازه های زمانی تعیین شده می باشد. از ویژگی های ارزشمند این برنامه نمایش سه بعدی کره ماه در تمام حالات, نمایش اطلاعات مربوط به ماه و مطالب دیگر, نمایش لحظه به لحظه فرو رفتن ماه در تاریکی و بیرون آمدن از آن, افزودن لایو والپیپرهای کره ماه و دیگر ویژگی های مفید دیگر. لازم به ذکر است این برنامه در مجله PC Magazin’s یکی از ۱۵ برنامه خوب تبلت ها و گوشی ها شناخته شده است.

محمد بازدید : 230 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Shark-Dash-v1.0.5-[Androidiha.com]

بازی Shark Dash از آندسته عناوین فکری و معمایی اعتیاد آور می باشد که علاوه بر گرافیک بالا با گیم پلی روان خود ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. در این بازی شما نقش کوسه ای را بر عهده دارید که باید در هر مرحله تمام اردک ها را شکار کنید تا به مرحله ی بعد بروید. برای هرچه جذابتر شدن بازی سکه هایی هم در مسیر شکار اردک ها قرار داده شده تا با خوردن آنها امتیاز گرفته و کارهای مختلفی انجام دهید. همچنین در مسیر شکار اردک ها نیز باید مراقب باشید تا به بمب ها یا تله های قرار داده شده در هر مرحله برخورد نکنید.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر چه چیز های در سایت قرار بگیرد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 423
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 343
  • بازدید سال : 10,983
  • بازدید کلی : 324,382