loading...
اندروید موبایل-دانلود بازی و نرم افزار آندروید
قرعه کشی شارژ ایرانسل
محمد بازدید : 386 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Talking_Tom_Cat_2_v1.2.1_FULL_Cracke-[Androidiha.com]

نرم افزار Talking Tom Cat یک برنامه جذاب و دوست داشتنی می باشد که از لحظه ی انتشار آن تا به حال میلیون ها دریافت داشته و توانسته به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند. در این برنامه سرگرم کننده شما می توانید با تام که گربه ای سخنگو می باشد صحبت کنید و او گفته های شما را حفظ کرده و با لحنی بسیار جالب بیان کند. همچنین می توانید کارهای بسیار زیاد دیگری از قبیل بازی با تام یا شیر دادن به او را انجام دهید. لازم به ذکر است که این برنامه به طور کامل کرک شده می باشد و بعد از اولین اجرای این برنامه متنی برای دریافت یک فایل ۵ الی ۴۰ مگابایتی ظاهر خواهد شد که این فایل جهت بهبود گرافیکی و عملکرد نرم افزار می باشد.

محمد بازدید : 309 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با کمک Smart Tools می توانید واحد های مختلف از جمله طول، ارتفاع، سرعت، فاصله و میزان صدا و لرزش را بر حسب واحد های مخصوص خودشان اندازه گیری کنید. برای مثال برای انداره گیری ارتفاع، یک خط کش با قابلیت تنظیم اندازه ها در اختیار شما قرار میدهد. همچنین Smart Tools دارای تراز برای تعیین صاف یا نا هموار بودن یک سطح خاص می باشد.

محمد بازدید : 177 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی RPG: Elemental Knights Online که به صورت آنلاین انجام میشود به وجود شما نیاز دارد. میتوانید با وارد شدن به بازی، یک مبارز انتخاب کنید و با دوستان خود مشغول مبارزه شوید. گاهی نیز میتوانید با هم متحد شده و جنگ های گروهی انجام دهید. در بعضی مراحل هم باید همگی با هم بر یک اژدهای غول آسا غلبه کنید.

محمد بازدید : 188 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

لایه اتمسفر در خطر است. انسان ها روزانه میلیون ها ذره خطرناک کربن دی اکسید را وارد هوای آلوده شهر میکنند. این ذره ها نیز کم کم بالا رفته و به لایه اتمسفر میچسبند. به مرور زمان، این ذره ها باعث نازک شدن و در نهایت پاره شدن لایه اتمسفر میشوند و در اینصورت انسان ها به دلیل ورود گاز های خطرناک به زمین از بین خواهند رفت. در بازی Exhaust Thing کره زمین را نجات دهید.

محمد بازدید : 364 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار بسیار جالب Advanced Lie Detector Plus بر اساس الگوریتم NATO و تکنولوژی مبتنی بر استرس صدا می تواند دروغ را تا حد قابل قبولی تشخیص دهد و لازم به ذکر است که این تکنولوژی ها در دستگاه های دروغ سنج پلیس هم استفاده می شوند. با استفاده از این نرم افزار می توانید تشخیص دهید که یک فرد راست می گوید یا دروغ و البته باید بدانید که اگر شخص مورد نظر در صحبت کردنش دچار استرس نشود، این برنامه دروغ را تشخیص نخواهد داد. از ویژگی های Advanced Lie Detector Plus می توان به قابلیت تنظیم دقت برای گوشی‌های سریع‌، نمایش گرافیکی استرس موجود در صحبت ضبط شده، تنظیم سرعت آنالیز از ۲۵ تا ۱۰۰ درصد، اشاره کرد. برای اینکه دست دیگران را در دروغ گفتن رو کنید، می توانید یک برگه شامل چندین سوال آماده کنید و جلوی او قرار دهید و به آن فرد بگویید سوالات را جواب دهد و هیچ گونه اطلاعاتی از نحوه کارکرد این اپلیکیشن به او ندهید. البته باید خاطر نشان کرد که این نرم افزار نمی تواند سند محکمی برای دروغگویی فرد مورد نظر محسوب شود.

محمد بازدید : 224 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

این بار در بازی Paper Zombie باید با زامبی های کاغذی مبارزه کنید. Paper Zombie یک بازی اکشن و نیازمند سرعت و دقت بالا می باشد. در هر مرحله از این بازی زیبا و سرگرم کننده، یک اسلحه و سلاح سرد در اختیار شما قرار میگیرد و شما باید با استفاده از این سلاح، زامبی های کاغذی را پاره پاره کنید. همچنین میتوانید آنها را آتش بزنید یا با خیس کردن آنها را از بین ببرید.

محمد بازدید : 295 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مقبره ها و اهرام قدیمی در بازی Temple Run، پر از رمز و راز و جادو های مختلف هستند. شما در سفر به یکی از این مقبره ها، یک تندیس طلایی را از سر جایش به منظور بررسی خارج کردید. با این کار، نوعی نیرو در فضا آزاد شد و جادوهای محافظ فعال گردید. حال ارواحی که مدت ها در مقبره زندانی بودند آزاد شده و به دنبال شما میگردند. برای نجات جان خودتان هم که شده فرار کنید.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر چه چیز های در سایت قرار بگیرد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 423
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 657
  • بازدید ماه : 657
  • بازدید سال : 11,297
  • بازدید کلی : 324,696