loading...
اندروید موبایل-دانلود بازی و نرم افزار آندروید
قرعه کشی شارژ ایرانسل
محمد بازدید : 303 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Adobe_Flash_Player_11_v11.1.115.7-[Androidiha.com]

نرم افزار Adobe Flash Player یک برنامه کاملا شناخته شده و پر کاربرد در سراسر دنیا می باشد که جهت کارکرد صحیح و بدون مشکل بیشتر نرم افزارهای دیگر وجود آن الزامی می باشد. همچنین این برنامه مکملی برای بیشتر مرورگرهای اینترنتی می باشد تا فایل های فلش درون سایت ها, پلیرهای تحت فلش, بازی ها و غیره به نمایش گذاشته شوند. همینک با دریافت نسخه جدید اندرویدی این برنامه می توانید از آن نهایت استفاده را برده و عملکرد تلفن همراه خود را افزایش دهید. لازم به ذکر است نصب این برنامه برای اجرای بدون مشکل بعضی از برنامه های سیستم عامل اندروید الزامی است.

محمد بازدید : 585 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Shake_To_Charge_Battery_v1.2-[Androidiha.com]

عدم دسترسی به یک منبع انرژی برق برای شارژ کردن تلفن همراه یکی از مشکلاتی است که در اکثر مواقع گریبان گیر اشخاص شده و ممکن است باعث ایجاد وقفه در کارهای آنها شود. نرم افزار Shake To Charge Battery یک برنامه فوق العاده برای حل مشکل یاد شده می باشد که در مواقع حساس به کمک شما خواهد آمد. تنها کاری که شما باید انجام دهید ابتدا نصب این برنامه و سپس اجرا کردن آن می باشد و بعد از اجرای برنامه به مدت ۱ الی ۲ دقیقه باید گوشی خود را به آرامی یا به شدت تکان دهید تا نوار شارژ باتری به آهستگی پر شود. دقت داشته باشید این برنامه جنبه سرگرمی نداشته و بسیار کارآمد می باشد و همچنین هیچگونه مشکلی برای تلفن همراه شما به وجود نمی آورد.

محمد بازدید : 208 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

iStunt_2_v1.0.2-[Androidiha.com]

بازی iStunt یک عنوان جذاب و اعتیاد آور از دسته بازی های ورزشی می باشد که با گرافیک قابل قبول خود و گیم پلی بسیار عالی ساعت ها شما را مشغول می کند. این بازی زیبا بیشتر بر اساس قوانین فیزیک بوده و شما با کنترل مناسب و به موقع شخص اسنوبورد سوار باید او را از مسیر تعیین شده به خط پایان برسانید.

محمد بازدید : 637 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

The_Whip_Sound_App_v1.3.3-[Androidiha.com]-1 (2)

با برنامه ی The Whip Sound App تلفن همراه اندرویدی خود را تبدیل به یک شلاق محکم کنید! با استفاده از این برنامه ی جالب می توانید شلاق زدن را تجربه کرده و از صدای آن وحشت کنید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که بعد از اجرای برنامه انگشت خود را روی صفحه نمایش کشیده یا آرام به آن ضربه بزنید تا صدای شلاق زدن بسته به میزان فشار انگشت شما پخش شود.

محمد بازدید : 396 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Crackle-Movies_&_TV_v2.5.3-[Androidiha.com]

نرم افزار Crackle – Movies & TV یک برنامه عالی برای دسترسی رایگان به فیلم های سریال یا سینمایی خارجی و یا مشاهده تلویزیون کشورهای مختلف می باشد. این برنامه از وب سایت های مختلف تاکنون امتیازات خوبی را دریافت کرده و یک دوره فینالیست جایزه بهترین نرم افزارهای موبایل در سال ۲۰۱۱ بوده است. لازم به ذکر است این برنامه از اینترنت تلفن همراه برای دریافت و نمایش تلویزیون یا فیلم ها استفاده می کند.

محمد بازدید : 299 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Pianist_HD-Finger_Tap_Piano_v2.1.6-[Androidiha.com]

نرم افزار Pianist HD – Finger Tap Piano یک برنامه جالب برای نواختن پیانو با ضربه انگشتان دست بر روی صفحه نمایش تلفن همراه می باشد. در این نرم افزار سازهای مختلفی از قبیل پیانو, درام, ترومپت, ویولون, گیتار و چند ساز دیگر قرار گرفته اند که با انتخاب هر کدام از آنها و ضربه زدن به کلیدهای پیانو می توانید از صدای هر ساز لذت ببرید. همچنین ویژگی های بسیار خوب دیگری نیز در این برنامه نهفته شده است که یکی از آنها ضبط و به اشتراک گذاری آهنگ نواخته شده توسط شما می باشد.

محمد بازدید : 440 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Police_Scanner_Radio_Scanner_v11-[Androidiha.com]

نرم افزار Police Scanner Radio Scanner یک برنامه عالی برای اسکن و گوش دادن به رادیو پلیس می باشد. این برنامه در اکثر کشورهای دنیا از قبیل آمریکا, آلمان, ژاپن و ده ها کشور دیگر آزمایش شده و نتیجه خوبی در برداشته اما هنوز از عملکرد آن در کشور عزیزمان ایران اطلاعی نداریم. لطفا در صورت دریافت این برنامه و استفاده از آن نتیجه عملکرد آن را در قسمت نظرات همین مطلب اطلاع دهید.

تعداد صفحات : 35

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر چه چیز های در سایت قرار بگیرد؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 241
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 423
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 644
  • بازدید ماه : 644
  • بازدید سال : 11,284
  • بازدید کلی : 324,683